Daisypath Anniversary tickers

fast and furious six

assalamualaikum :)

wah dah lama wa tak update blog.
wa bukan artis pun. uhuk3. yelahhh, lagipun skrg dah sambung belajar ni mana ade masa nak berjimba suka ria online sepanjang masa. lagi2 duduk matrik. fast track. memang semua benda rushhinggggg, ni pun kerja present agama biology sains komp mana buat lagi. draft for model 3D biol pun tah mcm hape2 aku lukis. member lain tiap kali tanye pasal groupwork ni angkat bahu -_- rileks je diorang ehh. aku dahla tak suke buat kerja rushing2 bila dah last minute nak kena submit, haihh.

ni pun aku memalut update blog. walhal nak cari isi presentation agama. uhuk3. nampak takkk permainan dia. well, isi copy paste je, bukan lama pun ye idok. hew~
mengantuk dah nii. aku ni keje asyik nak tido je. even kerja banyak. lololololol. tapi i try habiskan jugak kerjaa drpd tak buat lamgsung.

kms nii banyak ulat lah -_- dahla dekat dgn cafe bilik aku ni. lalat asyik menyingggah je. tah dah berapa juta aku bunuh lalat lalat kms ni, senang sgt nak bunuh. usually lalat kita baru nak angkat tangan dah lari, tapi lalat kms ni tangan aku boleh usap2 lagi badan dia yg byk bacteria e-coli bagai tu. euw. seriously senang gila nak bunuh lalat kms ni. tapi ada ulat yg aku tak berani dekat, tapi ade lah jugak aku bunuh guna kasut, ulat charlie. bila masuk bilik air je aku akan tengok sekeliling makesure takde charlie, bahaye ohh charlie. haih, risau aku bile aku nampak charlie. ade peluang aku bunuh smpai mati -_-

my eyes can't open widely anymore,
esok kelas pukul 8 *tipa-tipa hari pukul 8* haih
goodnight :) salam alaik