Daisypath Anniversary tickers

hii! saya di makmal komputer

Assalamualaikum!

yeah it have been a month i didn't update my blog about my new age new place new friends everything new (not everything lahh) haha. today im going to tell a bit about my new experience in kms :)

hahaha. first day masuk aku masuk salah bilik. dia bagi kunci then aku ingat tingkat 2 sebab dia tulis T dengan 1 rapat2, memang aku naik tingkat 2 lahh. dah lah pintu tu tak kunci so aku sangka aku masuk bilik yang betul! aku dah siap bentang cadar :( hahahahaha. pastu aku tinggal barang2 and aku kunci pintu bilik! yelahh risau orang amik barang pulak kann..

haissshh, then naik balik pintu tak boleh bukak, babah baca balik kuci tu rupa nya tingkat 1~~ hahha. nasib baik ada kakak senior tapi akak senior lambat budak bilik sebenar bilik tu sampai. hahaha. nasib baik baru sorang, kalau ramai dah dalam bilik tu, maluuu~ hahahhaha.

fyi, 1 room 4 people. so in my real room there is Alya Sofea and beside my bed Nadia. sorry lah tak dapat nak masuk gambar, sebab tengah guna komputer makmal update ni. hahaha. komputer makmal dia blog sume laman sosial -,-''

kat kms ni aku dapat modul 3. SM3KT7. modul 3 kuliah 2 praktikum 7. haaaa. hamek kau. lololoolololo~ modul 3 subjek nya mcm biasalah chemistry, biology, scienc komputer and mathematics. ha aku amik sc komp thats why aku boleh guna komputer makmal. aku dah siap assignment :) wuuu~ ni pun tengah cover2 dari sir Umar :P

ha. actually banyak lagi nak cerita tapi masa dan Sir Umar mencemburui aku -.-' so i got to leave now. kesah pulak kan :p