Daisypath Anniversary tickers

upms vs matriks selangor

Assalamualaikum

harini semua budak2 lepas spm 2012 check upu. ipta mana lah diorg nak sambung belajar. aku pun budak lepas spm 2012 jugak, so aku cek jugak. aku nak jadi orang yang pertama cek so pukul 1130 am aku dah on komputer sebelah netbuk yang 'laju' ni. untuk lebih cepat aku on dua2. kot sebelah ni lembab cek kt sebelah.haha. 

so aku pun dengan tabah dan excited bukak web rasmi upu. aku berharap sangat dapat sambung law :) 
and the result is: ...


haha. kecewa. tapi alhamdulillah jugak dapat tawaran. bigbig bising sebab tak dengar cakap dia jgn pilih dip perhutanan. lalalalalaaa

so, i've to change my plan A. i got plan B. iaitu sambung belajar kat matrik :( haa sedih tak dapat law. babah suruh try buat rayuan or whatever utk sambung law. bigbig cakap nnt try kat uitm tapi masuk lambat bulan 12 
tak kisah lah. tak try tak tau. haa so ape2 hal kita masuk dulu matrik. matrik mana matrik selangor. hi, peace be upon to you new friends . err
bukan tak minat matrik just because of science course. not interested :( saya nak undang2. haha. tapi nak buat cemane. dah Allah nak bagi kita yang tu. terima apa yg kita dapat. drpd tak dapat langsung. tapi try jugak mntak udang2 kat uitm nnt. In Shaa Allah dapat :)

so, wish me luck and all the best for me :) orang kata siapa usaha lebih dia dapat. haa aaaaaaaaaaaa