Daisypath Anniversary tickers

update

assalamualaikum

dah seminggu aku buat research pasal smartphone and pelan pelan data yg berbaloi digunakan skrg. ayat skema gilass
sebab since phone sony aku masuk tandas aku pakai phone nokia c3 ni ha. dan aku rasa mcm agak sedih tak dapat menggila dgn bigbig without apps yg dapat kami gilai. lalalalala
so aku ajak ajak mama nak pegi beli phone. tapi phone yang aku nak beli tu takde rebate. so agak sedih sikit di situ. hahaha. i promise to her that i will pay back :) hee good girl :P
okay even dah dapat smartphone sesemart mane takde internet dumphone jugak jadi nya kan. maxis celcom digi umobile or whatever sume aku dah baca. most of them prefer digi. dan aku rasa menyesal gilas kehilangan number digi aku. sobs sobss..
 sebab apa prefer digi.. sebab nya baca lah di web digi ye. tak reti nak menerangkan lagu mana :O