Daisypath Anniversary tickers

update

assalamualaykum

2 hari dah duduk kat rumah. tak keluar sebab big2 takde dia dah balik arauuuuuuuuuu. saya budak baik yg suke sgt duduk rumah :) ark ark . nka kerja bbah tk bagi. so tgok finn & jake jela aku. yeah actually aku dah ade idea nk update blog 2-3 hari ni, tapi bila dah depan netbuk ni lupa sumea nya -..-'

malam ni im wearing henna on my hand and my feet. hehe. boring dah tkde kerja lain dah yang aku nak buat selain tengok tv. lagi menyakitkn hati bila astro keep repeating the stories.. aku macam boleh hafal script citer tu, maybe. lololololololololololo

inilah antara faktor aku nak masuk PLKN. tak buat pape kat rumah o.o' tapi malas nak pergi PLKN sbb tkde geng and kne cari kawan baru! haa i shy shy. seriously lapar skrg ni! nak makan lah. lapar lapar

btw esok ada plan untuk makan tengah hari. nak masak gulai labu. gulai kan? ark sorry im just too naif - -" yelah kalau aku tk masak kebulor kat rumah because my mom kerja dari 8 am till 5 pm. makan kedai? im a girl. so it is better if i learn cooking. krik krik

big2 skrg ni tengah merajuk ke pun -..- haaa. tolong jgn merajuk. btw thanks fr the shoes :) nnt abang balik I pkai ye kasut tuuuuuuuu~!