Daisypath Anniversary tickers

publisiti murah

assalamualaykum

haaaaaaaaaaaa i have nothing to do today.
aku masak nasi goreng je pagi tadi. sedap jugak. tapi mcm biaselah tawar.
semalam aku berjaya masak gulai labu. waktu nak potong  labu tu memang separuh nak pengsan aku. gila keras, mama tk bgtau pun labu tu keras. memang hancur jugak la labu tu aku buat, sikit.

malam ni Malaysia lwn Thailand ke? ark. takde la. kat twitter aku ni bersepah orang duk retweet pasal umat yang nak potong sana sini, bogel la apa lah bagai just sebab nak bet kalau Malaysia menang or kalah. pahape je siorg tu. even kalau nak memain pun jgn lah nak malukan diri sendiri. especially girl. dah la comel tapi ark.

and for me kita pun takyah nak retweet sgt or mention or favourite or whatever tweet orang tu. ignore je. lagi diorang segan kalau kita ignore je apa yang diorg nak buat tu. konon nak cari publisiti dan follower. haha. ark forget about them