Daisypath Anniversary tickers

thank you ᵔᴥᵔ

assalamualaykum

i want to be a lawyer :( kalau boleh la In Shaa Allah. okay then aku tanya abg hasan acaner acaner itu ini. tak byk pun tnye actually, just tanya after SPM what should I do next? hmm so he said tengok asasi KPTM atau UiTM. tapi baru tadi dia cakap better amik KPTM dulu before UiTM. hm okay In Shaa Allah.

abang hasan dia nii lawyer yang agak berlagak lah aku tengok dulu time dia dtg time mesyuarat pengawas, dia pun ex pengawas dan pernah menjadi ketua pengawas, KP KP :P hahaa. cara dia cakap memang aku macam "derr, dia ni tau la kaya, tolong lah jgn nak berlagak bagus pulak kat sini" aku sllu cakap kt kila, he looks so arrogant -..-'''''' syakila kan cakap "takla dia baik, dia okay je" aku mcm hm jelah kan. then before habis sekolah aku sllu sembang dgn walin kila aina yang aku takuuuuuuutt nak jd lawyer, mostly akan cakap law susah gilo -.- em mmg lagi ketaq la aku. then syak syorkan aku tanya abg hasan sebab time kem permata hati yang aku tak join haritu abg hasan ada dtg bg ceramah sikit kat siorg, abg hasan cakap, if ade pape nak tanye dia tanye jela kat fb or whatever :P then, aku pun terdetik mcm nk tanye..so 2 days ago, aku inbox dia! dan dia reply :) dan aku mcm em okay takla berlagak sgt kot. em tapi kalau depan2 dia muke dia mmg nampak brutal sikit. yela lawyer, they have to be serious man!

okay, big2 dah call2 ni. haih, nak merajuk dia g main futsal! GRR geram SIKIT laah.

p/s: dia cakap tak jadi main futsal sebab tak jumpa bola, thats so funny. Lol ᵔᴥᵔ



tq abg hasan :)