Daisypath Anniversary tickers

SpongeBob Squarepants the battle for the Bikini Bottom

assalamualaikum

hoho. tadi tga hari aku sama adikku ada beli game PS. hahaa.
actually dia yg ajak aku pergi beli, then aku ugut dia, nak beli jugak tapi aku yg pilih :) teros terima. yela 3cd rm10. dah la game dia sumea nye bosan. bolaa!! gr. tk reti aku

so, dah sampai kedai cd, i belek2 la bnde yg kepit2 tuu. so i decide, beli Spongebob Squarepants, battles for Bikini Bottom. hahaha. tah aku main kejap dah fed up. adik aku, teros melekat dgn game tu! hhahhaha. ape igt bola sumea best? bOoo! hahaha.

korang thu nape aku nk bli cd ni? sbb ade spongebob keluar kan lidah dia. haha


patrick lagi hebat! berperang gune perot dia je =.= hahahak. aku tk main lagi, adik aku yg berie main dr tadi. pergh -.-

thats all. muah