Daisypath Anniversary tickers

hey Cousinsssss! ;)

assalamualaikum

hey nini , this post dedicate for you :)

hey nini kita kawan baik since kecik kan. yeah, walaupun selalu gadoh2 tapi ape ape cari kau jugak :o oh maii. haha. oke, start aku darjah 3 ke 4 ke 5 ke tah bila tah aku every year pergi KL kan :D spend time with you there. tapi tahunn ni ? hm ape kan daya. aku nak tusyen pastu transport pun mcm ade takde je nak gerak KL. haish :p 



btw, hazimah aku tak lupe kau lah! hahaha, kita mmg selalu gadoh jugak kecik2, aku mmg suke gadoh -,- nasib baik kat sekolah jadi pengawas. haha. aku suke keychain merah butang2 kau bagi kat aku hari tu! ♥ hoho. thanks a lot. 

thanks to Allah too because He gives me the best cousins :) semua cousins saya baik-baik taww. kalau tak tak jadi gambar raya yg ramai2 ni :D

p/s: nini kita takde gambar berdua banyak ken? agak nye mcm ni la perasaan big2 bila takde gambar bersama :') hoho