i have it too. but, why?

assalamualaikum

hey bloggers yang singgah ke blog saya :D

aku ada facebook, blog, skype, yahoo messenger, dan recently aku ada we♥it dan tumblr .

korang nak thu tak kenapa aku bagitahu aku ade tuu sumea? hmmmm
mcm tk biase pulak eihh -.- kalau korang ade laman sosial korang buatpe? senyap je? biar je? tuptup 1 K org follow add korang ehh? wah =.=

tapi kenapa aku tak mcm tu? yes. simple question to be answer. because I am not a popular girl. yelah tak popular, buatpe nak follow, she doesn't inspire me at all =.='


korang baca image yang aku post tu. dah baca?
yeah, memangla boleh cakap cmtu sebab follower dah ramai kenn, ape perasaan korang bila first2 buat laman-laman ni sumea?
"ade ke orang nak follow aku nii?"

haisshh. is it true? maybe aku je yang sibuk fikir hal hal cmni kan, tapi, aku tak peduli, aku nak bagi tahu jugaakk, jealous taww dengan bilangan follower anda sumea =.= yang famous-famous tu mcm Hana Tajima, Yuna, Nisa Kay tak payah la nak hirau kan, dah confirm2 orang nak follow diorang kan. hmmm

386911_267136380004971_202517609800182_819214_1690377292_n_large

p/s: geram jealous tension. grrrr