Daisypath Anniversary tickers

hang out again ~

assalamualaikum 


haihh, cuti sekolah nak habis daahh
study tak habis lagi! exam pun tak habis lagi, masalah betol lah kalau exam after cuti ni, time cuti nak2 je aku studyy, hee :P


btw nak bagitau haritu kitorang hang out lagi :D 




*the three mausketeers <-- spelling failed :P

before pergi makan kopok lekor and laksa kat Polo kitorang pergi Parade main boling dan tengok wayang cerita Paranormal. yeah, for me cerita paranormal tu not so awesome, tapi aku tetap tutup mata :P haha. yeah, i admit it, aku memang penakut . huhu, pernah sekali je aku tengok cerita hantu kat wayang without closing my eyes, cerita susuk. huu.



*he is my close boy-friend :>

by the way, entry ni sepatutnya mula dari parade ke polo, tapi terbalik pulak. haha. oke whatever.

lagu blog saya hebatkan? muahaha :j