Daisypath Anniversary tickers

rinduu mereka


assalamualaikum :)

ngahah, lame tk update, malas gilo nk online ;p sejak mnjak ehm nihh.hehee
ni nak bgtau mood yang sedikit terujaa :D jumpa memberr
perggghhh! mmg tk ku sangka bila dapat jumpa nisa, mmber sekolah agama duluu ^^
haha. mmg best gila kawan dgn dia, happy go lucky, tp bila dia touching, susah sikit :p
haritu, tibe2 tringat diaa, rindu gilo, tup tup semalam jumpa dia dalam surau jj. tapi sedikit terkilan, sbb  tk tanye num tepon ke fb ke, speechless. terkelu bila nmpak dia :D
lepas nisa jumpa illani pulak :> mmber sekolah rendah. hee. tegor dari jauh je, dia pekik2 name aku, heeee. aku senyum jelaah :)
by the way...
pergi jj semalam jumpa jia and her geng, ngee
maluu, saya seorg saja ahli street vendetta yg jumpa dia, yang lain . huh !!

hari nii pulak, jumpa lagii insan yang dirindui , cehh haha. jumpa al-amin! kat tempat lesen. ngahah! tinggi gilaa, dia nmpk aku senyum tanye buatpe kat sane, and aku speechless lagi. haha!! senyum je yg mampu aku balas :) korang jgn tk rindu aku pulakk ;p

* rindu korang g i l a