Daisypath Anniversary tickers

sunshine smile contestt

assalamualaikum wbt
contest :D

sunshine smile contest bebyy 
instruction:


1. Sila follow kedua-dua penaja di link berikut:







2. Copy dan post entry ini di blog anda dan attach gambar (SATU GAMBAR SAHAJA. GAMBAR ANDA YANG SEDANG SENYUM) yang ingin dipertandingkan.


3. Senyuman mesti CERIA!! Ikhlas atau tak ikhlas belakang cerite..


4. Sediakan ENTRY khas contest ni dan link kan kepada saya di comment box entry ni:






5. AJAK minimum 3 orang rakan anda untuk join contest ni dan tag entry khas mereka di bawah gambar anda (kalau rakan follower sikit, boleh dikecualikan)


6. Untuk keselamatan jika blogger.com buat hal, sila link kan entry khas contest anda di



MUDAH KAN? HARAP TEPATI SYARAT DAN NANTIKAN PELUANG UNTUK MENANG =)


 so here we go 

HAHA senyuman saya paling ceriaa sekaliii sebab saya dah convo! 
gotcha! haha. actually bukan saya, tapi my sister laah
saya tangkap ini picture time my daddy rushing nak balik 
actually taknak senyum mcm niii tapi disebabkan segan byk kereta lalu lalang kt tepi tu ter-senyum mcm nii :D
walaupun time ni tengah lapar gilaa sebab tak sempat nak makan lepas balik dari stadiumm :p

ok done finish 

tag :

wish me luck