Daisypath Anniversary tickers

we are siblings?

assalamualaykum

"tu abg kakak ke? muka sama"
::"haa? hmmm hee. abang, sini japp"
:::"kenapa?"
::dia ckp muka kita sama. hihi"
:::"er, haa..kitorg mmg adik beradik pun. hee"

conversation between big2, a girl, and me. okay bdk tu cakap muka aku dgn big2 sama. mesti dia pelik..sebab aku nampak rapat dgn dia time kenduri haritu dan, aku panggil dia abang. budak tu asyik usha aku je bila sembang dgn big2. rasa nya lah sebab aku nampak gambar ni dia pandang aku time big2 amik gambar aku. hahaha.

before ni pun ada orang lain cakap muka aku dgn big2 seakan2. yewkeww?? haha. our mom's name are same. Mazenah. haha. okay tu hanyalah satu kebetulan. kebetulan. oh harap ianya kebetuan, sebab i have fall in love with him. everyday I pray to Allah supaya jadikan dia as my husband dunia akhirat.

btw, dengar dengar cerita pulak kalau muka kita dgn pasangan makna nya ada jodoh. huhu. yekee.. entahlaa kann..harap2 camtu lah. Amiin. huu.

*kannnn... -..-