Daisypath Anniversary tickers

#PerluKe

assalamualaykum

trending kat twitter #PerluKe ... hahha. perlu jugak kekadang tapi jgn lah sampai semua T.T" sudah lama saya ingin katakan tapi buat apa saya perlu katakan sebab itu twitter dia dan dia ada hak untuk lakukan itu semua! wah.. tapi adik tapiii tapi jgn lah sampai semua. akak taknak baca pun lah wahai gadis yang berusia lower form. sorry tk ingat umur kau berapa. huh.

 okay one day dia tweet kalau tak suka unfollow. so aku pun unfollow lah sebab tak suka. hahahahaha. kesah pulak aku. dont worry follower dia ramai. yg lain tu tk kisah saya je kisah -..-" whateverrrrrrrRR lah. let by gone be by gone. itu hak dia, kau tak suka kau punya pasal adele. hikk adele. terasa aku baca tweet @EryEdzLoy bila dia cakap nama adilah tukar nama adele. hmm :( syakila yang panggil. nama ni tak commercial pun. so buat pe kau nak terasa? makan cili