Daisypath Anniversary tickers

friends pals kawan sahabat


assalamualaikum 
 nge pepagi dah jerit2 sakit bahu. tergeliat, menggeliat over sangat , tula pasal . haish. ngaa eh sabtu dah takde kat ipoh, pergi melepak bersama nini pulak kat Sg Buloh jalan Cengal 4 Saujana Utama 2 :D insyaAllah kalau sempat sampai . nge , tapi cemane pulak gathering dengan OldFriends nihha ? aduih deme ni pon buat even bila aku ade hal -.-'

nak tgok SONGLAP? weh aku nak tgok juge maa :( bersama kalian . haha nak jumpa bani jawi & aiman :p hekhek , gatei. haha. korang aku time darjah 6 aku turun kelas , tapi wah so proud sebab korang ingat aku, kenapa tak ingat kat aida amad ke fahim ke safarin ke :P ngaa. nga korang tknak ajak paul ke , budak yang selalu kena buli dgn korang (kejam) aku tak oke, aku baik je dgn dia heee :D 
 oke kepala dah peningg , k tratata 

Tumblr_lo1n5lwfgk1qcd6r7o1_500_large