Daisypath Anniversary tickers

cerita hantu pada waktu sahur

assalamualaikum :)

seronok ke kalau jadi doktor? entahla kan teman pun taktau sebab teman sekolah pun tak khatam khatam lagi neh. ngee. teringin la jugak ken nak jadi doktor, wah comel2 pakai uniform putih2 gituu ^^. okee but bukan pasal doktor yang aku nak luahkan kat sini, tapi ini pasal hospital . haha

oke, di bulan Ramadhan ini mestilah bangun sahur kan. oke, aku pun bangun untuk sahur supaya dapat menahan rasa lapar perut aku aku ni. soo, pagi tadi memang ramai la kat rumah aku dengan pakcik2 and makcik2 aku. diorang balik sebab my grandpa masuk hospital(doakan agar atuk saya cepat sembuh ye :) ty). ni pon tak klua2 lagi, doktor entah, tak bagi klua lagi. pagi tadi timetengah makan sahur memang macam2 cerita la bukak. my dad, ntah macam mane bole bukak cerita pasal hantu kat Hopital nun, HAH! pakcik aku la, dia cakap semalam time dia nak turun lif, dia naik la satu lif ni, dia kate lif tu nampak macam special. so dia pun naik la, then dia cakap tiba2 dia rasa macam semacam saje ken. tapi Alhamdulillah la nothing happen, yeah, bilan Ramadhan, syaitan yang di rejam tu dah kena ikat ketat2! padan mukee~  then my dad aku sambung pasal lif tu, lif tu memang la special tapi doktor selalunya kalau ade pesakit tengah malam meninggal dead dia masukkan mayat tukat dalam lif tu dan terus tekan button ke bilik mayat, tapi doktor tu takla naik, just mayat tu , rasanya la kan. kata my daddy la kan. then diorang yang lain sambung2 cerita dah macam2 hantu la kluaaaa. ~time ni aku tak dengar sangat sebab aku dah kenyang and nak sambung tidor balik, tapi memang kelakar betol la diorang ni, dah macam remaja  pulak ;p cerita sambung2 mcm aku dalam kelas xD hahaha.

natijahnya, seronok jugak sebenarnya sahur ramai2 cerita pasal hantu xD haha. ok taa ^^

*macam seram je ;p