Daisypath Anniversary tickers

MSAM 2011 !!

20-26 april 2011 MSAM diadakan di ipoh perak ! huhu. hari ni lah last day. aku first day dah jejak kaki kt sana xD cikgu bawakle, naik bus sekolah. vroomvroom(bunyi bas) haha. kelas yg pergi first day 4sc 5dotdot dgn 3kaa! 3kaa kelas budak comel! tak semua kelas pergi hari yg same diorang hari lain2 termasuklah hari ini, kelas-kelas terakhir yg melawat MSAM.

kitorg first day pergi semua fresh lagi. haha. siot je. mestilah! PM pon ade tapi waktu petang, kitorg tengahhari dah balik ==" tapi tapi, hello hello Datuk Dr Sheikh Muszaphar Shukor Al Masrie bin Sheikh Mustapha ade la pagi tu! excited gila. first nmpak dari jarak jauh je, dlm hati berkata
" wah, ade la dia, waahhh. ala, tapi tgok jela, mcm la dy nk dtg kt aku."
lps tu lps tu aku prg tepi pentas sbb time tu dy ade atas pentas sbb nk bg ceramah. huhu. aku prg tepi pentas aku pandang betul2 bertentang mata dgn dia(gedik==") haha. then aku buat isyarat tangan nak tangkap gambar! lepas tuuuu. dia bangun dia atg arah aku dan berkata
"nak tangkap gambar ke" beliau said 
"aahh!" aku jawab la weh!
haha. gila excited. huhu. comel jugak tgok dari jarak dekat. hehuu.






dah lepas rindu kat beliau(perasan) kitorg jalan2 masuk booth2 yg ade. kutip belon beg pamphlet DLL. huhu. tapi kalau korg nak tahu la kan, aku awal2 dah maluu >.< sbb time sarapan pagi kt sana dpt nasi ayam dan time nak tuang kuah aku terpicit ia dan spalssshhhh habis baju kurung putih aku! dari tudung ke baju , kain tk kena sgt sbb warna hitam . huhu. hal demikian, terpakse aku cover dgn beg. haha. 


time kt sana kitorg jumpa org japan ==' aku tktau diorg japanese, igt kn chinese, lps dah sembang2, laa. japanese xD haha. model kereta perodua baru pon ade kt sana , bezza . aku taktau nk explain kn mcmmne kereta tu, side mirror guna kamera, luas dan sesuai utk org muda era kini. haha.












assalamualaikum wbt ^^v