Daisypath Anniversary tickers

Alhamdulillah, i'm in Ipoh

assalamualaikum

hi guys! im home :D hahaha. sampai Ipoh jam 0930. dijemput oleh syasya (my hubby) huk3. tapi jurulatih tu tak caya kan syasya then she asked me to call my mom. oh okay. aku bagi dia call. actually my mom dah tau, lagipun mama kerja lahh, takda masa lah nak amik hantar I balik rumh. hihi. alasan :P

okay okay. so far my life in Kem sentosa Chenderiang Tapah just fine. ark. baik okay orait je. u know why, kawan sume masuk ayor -_-' haha. thats great^^ hari Jumaat lepas memang penuh drama gila lah dewan makan, byk tangisan . aku time cikgu cabut pangkat ketua sumea aku dah nagis, walhal aku takda pangkat pun. hahak. lagu dia kot menyentuh qalbu. hehe. then, sume nangis time majlis salam bersalaman, lepas habis majlis penutup. aku pun takboleh tahan sebak, mencurah2 air mata. haha. then, mlm tu ade dinner, suma amik gambar sebab tu je malam last yang ada, sebab sabtu tu pelatih2 perak angkat berangkat pulang. wahhh. sedih bangat ni.
a\pagi tadi aku sedihh jugak, dahlahh bas aku bas 1st yang gerak balik. aku tak tahan dah hahaha. dah kenal diorg 3 bln then tup tup kena tinggal. tu pun ye tak ye jumpa lepas ni, hmm. wallahualam :')

lebih kurang sejam lebih, bas A-TPH-1 plat BLB 4572 sampai dulu. bas dari kem lain pun takde lagi. then, aku turun je dari bas nampak syasya tengah sengih2. hek. before balik rumh waris kena sign borang sampai, aku dah terfikir, camna syasya nak sign, maesti dia tanye mcm2. hmm mmg betul pun dia tanya, then tu yg kena call mama tu. mama pandai dia cakap tu jiran sebelah. haha . bijak my mom :D
lepas hantar barang balik me and syasya klua hang out tengok wayangggg. kitorg tengok movie exorcism. takbest tapii aku tutup2 mata jugak. yeah i admit it, aku penakut. krik krik -_-''

haaa. ngntuk lah, nak update cite pasal harini je. kih3. okay good night :)

konon dia lagi putihh -_-""
16/3/2013