setiap tahun baru ilmu pun mesti baru

assalamualaikum, takde benda nak sembang dgn bloggers semua :P selalunye memang takde pun. haha. hey tahun depan saya calon SPM! ngahaha. nak daftar tusyen dah pun. yelah takde tusyen duk termenung kat uma je pun tara guna maa. sekurang2 nye ade lah belajar jugak kalau pergi tusyen kan.

haish. susah tak agak2 nye soalan SPM tahun depan? hm , sedikit risau lah, tusyen hari2 pergi sekolah selalu baca buku tiap malam, tapi result? aiyo maa. sedih tapi InsyaAllah, kalau rajin buat sesuatu tu untuk berjaya jadi punye kan, cume kena rajin je. hee :) haish

Tumblr_ltrrqisnzc1qzi8q6o1_500_large

member sumea duk pakat deactive facebook. laman sosial yang melalaikan, banyak dosa, asyik nak ngumpat je kan. ngaaa. haha selalnya perempuan memang camtu.

dah la, nak mandi masak sarapan pagi (sekarang jam 11:00 am) kalau tak makan nanti big2 marah :p

p/s: tiap kali update entry mesti ade typing error! grr